Lurvigt mellan tårna

2012-05-11

Jag sitter i soffan med fötterna nerborrade i min nya matta som jag fick hem idag. Jag har ett glas rosevin framför mig och så slö tittar jag på någon film på tv. Rosevinet fick jag smaka när jag och Anna var på We R Family eventet och det kan jag starkt rekommendera, så gott!

Idag har vi spenderat i stort sett hela dagen hemma hos mormorn och jag fick hjälp med Alva-passning när jag gjorde veckans engelska uppgift. Jag skulle ringa till min lärare och lämna en muntlig presentation och minuterna innan det är nästan det värsta jag varit med om! Jag var så nervös så magen värkte, händerna blev alldeles blöta och jag satt och övade på presentationen om och om igen även om jag kunde den. Jag lyckades iaf samla mod till mig och ringde läraren, lämnade min presentation och han ställde några följdfrågor och några frågor om kursen hittills. Innan vi avslutade samtalet så fick jag betyget på denna uppgift, MVG-!!! Jag är så stolt över mig själv!! Nu ska jag fortsätta fredagsmysa och fira mig själv ;-P


Kommentarer
Postat av: Anna- Mamma och Socionom

Ja det där vinet är gottigt!:) Kul att det gick så bra! Kram

Inlägget kommenterat 2012-05-12 klockan 09:53:01
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0