Solsken = energi

2012-03-03

Eller? Med solsken brukar energin komma och man känner sig pigg, glad och full av energi. Men inte jag, jag känner mig tröttare än nånsin och den gnutta energi jag har går till min underbara lilla sessa. Det är också därför som det är lugnt här på bloggen, jag har inte orkat. Till en början trodde jag att tröttheten berodde på att jag sover dåligt men nu undrar jag. Igår gick jag och la mig vid 21, inget bra på tv och jag var verkligen helt slut. Vi var i Farsta igår och visst det tar ju på krafterna men inte så här väl... Det kan finns många orsaker till varför tröttheten finns här men jag har bestämt mig för att ta reda på om det är nåt som ligger bakom detta förutom sömnen, så på måndag ringer jag till vc för en tid att kolla järnvärde m.m. Jag vill ha energi, jag vill orka hitta på saker med Alva, jag vill så mycket men energin saknas. Det är tungt när det drabbar inte bara mig utan även Alva. Hon ska ha en pigg och glad mamma och det ska hon få!



Kommentarer
Postat av: Anna- Mamma och Socionom

Har också känt mig slut på energi i vissa perioder under tiden man varit förälder. Ganska nyligen kände jag så. Jag tror det är helt normalt. Sedan har ju du totala ansvaret 24/7 och det tar nog massa energi. Hoppas du snart får energi tillbaka! D-vitamin kan hjälpa. Kram

Inlägget kommenterat 2012-03-03 klockan 18:33:12
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Postat av: Anna- Mamma och Socionom

Han gjorde mest miner den dagen:).Ja lite oväntat kanske ;). Ska Alva vara med i nästa tidning bland de 20 semifinalisterna?:) Kram

Inlägget kommenterat 2012-03-04 klockan 19:52:31
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Postat av: Tina - Minnas mamma

Du är så stark, det kommer bli bra! Hoppas allt går bra hos VC sen när du går dit! :)

Inlägget kommenterat 2012-03-05 klockan 20:13:00
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0