Saker och ting får aldrig vara bra

2012-03-19

I fredags hade vi ju en väldigt bra dag med läkarbesök som verkligen gav något och jag fick en massa energi. Det varade dock inte så länge. På lördagen vaknade jag och hade ont i ryggen, men det var inte så farligt, ända tills jag skulle klä på Alva för att gå ut. Det högg till i ryggen och jag kunde knappt röra mig. Jag ringde till min mamma som fick skynda sig hit och hon var här hela dagen och tog hand om Alva medans jag låg på soffan och vilade. På kvällen kändes ryggen mycket bättre, näst intill bra, och då var jag såklart lite oförsiktigt och så högg det till igen. Hela dagen igår blev också en soffliggar dag för mig och på kvällen kändes ryggen bättre igen men då var jag försiktig och idag känns det ändå lite bättre.

Ytterligare en sak som fick mig att må bättre var att min fina vän Cicci kom över med massa påsar med fina kläder till Alva och en överlevnadspåse till mig. Haha behövligt kan jag säga! Hon hängde kvar en stund och vi satt och kollade på alla fina kläder och hade en mysig pratstund. Mer sånt tack! ;)


Min överlevnadspåse

Kommentarer
Postat av: Anna- Mamma och Socionom

Vilken härlig vän! När det är tufft och jobbigt får man hänga fast vid små saker som är positiva. Kram

Inlägget kommenterat 2012-03-19 klockan 10:16:16
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0