5 saker ni inte visste om mig

2012-03-19

Var inne och kikade på Tinas blogg och såg att hon har utmanat mig att göra detsamma som hon har gjort, berätta 5 saker ni inte visste om mig.

1. Jag älskar att hjälpa andra.
Även om jag själv har det jobbigt så kan jag inte låta bli att hjälpa andra som har det kämpigt.
Ibland kan jag nog också vara lite för snäll.

2. Min mun är svag för brieost.
Jag har svårt att inte köpa hem en bit brieost till fredagsmyset.

3. Jag är strategisk.
Om jag t.ex ska åka till Ica maxi och handla så skriver jag inköpslistan efter hur avdelningarna ligger i butiken.
Jag tycker om att göra saker på ett visst sätt.

4. Jag brinner för färger, former och matchning.
Jag kan t.ex inte ha färger som skär sig ihop eller rutigt och randigt och finns en färg någonstans så ska den gärna finnas som en detalj någon annanstans.

5. Jag är 50% svensk.
Min mamma kommer ursprungligen från Finland och flyttade till Sverige när hon var 21 år.

Det här var en kul utmaning och man fick sig en tankeställare över sig själv som person, sånt är alltid kul! Jag skickar vidare utmaningen till Cicci, Anna, Fia och Angelica.

                  

Kommentarer
Postat av: Fia- mamma till Edison

Kul läsning och tack för utmaningen! :D

Hoppas du är bra i ryggen idag!

Inlägget kommenterat 2012-03-19 klockan 13:31:56
URL: http://airyfairy.blogg.se/
Postat av: Mormor till Alva

Femman visste väl jag om!

Inlägget kommenterat 2012-03-19 klockan 22:17:28
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

En rolig utmaning :) Jag ska också se till att ta mig an den, så fort ork finnes ;)



Härligt att ni mår bättre gumman.

Kram!

Inlägget kommenterat 2012-03-20 klockan 20:21:10
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: Tina - Minnas mamma

Vad kul att du gjorde den Johanna :)

Inlägget kommenterat 2012-03-21 klockan 21:38:15
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0