Chansar

2012-01-19

Tack för era fina kommentarer och pepp att jag ska chansa på att det funkar på lördag! Jag har bestämt mig för att köra! Jag chansar! Jag åker hem till fina Tessan vid 16 tiden och Alva är ju med sin pappa så är det nåt så får han lösa det. Han har ju halva vårdnaden så det är väl dags att han får ha det på riktigt då. Inte för att han inte fått det tidigare för det är det enda jag tjatar om, att han ska umgås mer med Alva. Iaf så åker jag dit och vi börjar tjejkvällen med lite ost och vin samtidigt som vi piffar till oss. Det går inte med ord att beskriva hur det här känns! Att få gå ut och ha kul med fina vänner och att bara få vara jag. Självklart kommer jag att sakna Alva men det tror jag bara är bra, vi har ju i stort sett suttit ihop sen hon blev till och knappt varit ifrån varandra. Man behöver tid för sig själv och det tänker jag unna mig med gott samvete på lördag!



Min underbara älskling ♥ som jag mer än gärna sitter ihop med ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Chansa på...det är viktigt att du känner att du får vara dig själv också. Det är så lätt att förlora sig själv när man får barn för allt kretsar runt dom.

Du måste få vara Johanna också, för du är så mycket mer än bara mamma.

Inlägget kommenterat 2012-01-19 klockan 20:50:13
Postat av: Ewelyn

missade att meddela att de va ja som skrev :p

Inlägget kommenterat 2012-01-19 klockan 20:50:56
URL: http://ewelyn82.wordpress.com
Postat av: Therese Löf

På lördag ska du och jag ha superkul puss

Inlägget kommenterat 2012-01-19 klockan 22:50:55
Postat av: pia

Hoppas du får en riktigt trevlig o rolig "vuxenkväll". Det är du värd. Kram Pia/Åke

Inlägget kommenterat 2012-01-20 klockan 20:08:54
Postat av: Nattis

Tycker du gör helt rätt gumman.. Du om någon förtjänar att få komma ut och ha kul och få bara vara ett tag ;0) så hoppas att ni får det kanon ikväll och att du kan slappna av :) kram

Inlägget kommenterat 2012-01-21 klockan 11:32:43
URL: http://snat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0