Snart fyller jag 1 år som mamma

2012-04-23

Det är inte bara Alva som blir 1 år utan även jag, som mamma. Jag tänker inte berätta hur detta året har varit nu utan det kommer i ett senare inlägg. Jag tänker också skriva ner min förlossningsberättelse så här 1 år senare för det är inte gjort tidigare, det kommer att komma upp små inlägg lite titt som tätt som beskriver hur det var strax innan allt satte igång. Helt sjukt att 1 helt år har gått!


Den 21 april 2011, dagen då liten var beräknad, med lite förvärkar på uteservering i solen och njuter

Kommentarer
Postat av: Anna- Mamma och Socionom

De inläggen ser jag verkligen fram emot! :) Ska bli jätteintressant. Kram

Inlägget kommenterat 2012-04-23 klockan 09:59:15
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Postat av: Alvas mormor

Ja, tänk vilket fint väder det var då, jämfört med nu! Så himla bra mamma är du också, tänker så mycket på Alvas bästa! Kram:)

Inlägget kommenterat 2012-04-23 klockan 21:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0