Wiihoooo!!!

2011-09-15

God kväll mina vänner!

Här firas det lite ikväll
, med rätta! Jag och min fina mamma skålar i lite bubbel och lillskruttan sover.



Jag var ju och tittade på en lägenhet i tisdags som jag blev vääääldigt intresserad av. Igår la jag ett bud men säljaren accepterade det inte, jag la ett nytt bud. Idag skrev vi kontrakt!
Jag har blivit med lägenhet!



Det är en 2:a på 62 kvm och ligger högst upp med hiss. Underbart med hiss då jag tidigare har släpat både barn och kassar upp för 4 trappor ett antal gånger och Alva blir ju inte mindre (förhoppningsvis). Inflyttning är inte förrän i November, lite jobbigt eftersom jag är så ivrig och vill fixa så som jag vill ha det. Men det hinner jag nog :) 

Nu blir det till att åka "hem" lite då och då och packa mina saker inför flytten och det, det kommer bli jobbigt. Skönt att veta att man har någonstans att bo iaf.

Tack för att ni höll tummarna, det var nog det som avgjorde ;)

Nu ska jag bubbla vidare!

Ha en bra kväll!

Kramar


Kommentarer
Postat av: Linda, mamma till Liam och Tilda

Vad roligt!!! Grattis. Bara att säga till om du behöver hjälp med flytten :)

Inlägget kommenterat 2011-09-15 klockan 21:35:33
Postat av: Lovisa - Mamma till Julius

Åhhh Va kul gumman!! Grattis! Skönt att en stor bit löste sig så smidigt, säg till om du behöver hjälp med något! Många kramar från mig o Julle

Inlägget kommenterat 2011-09-15 klockan 21:40:21
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Vad glad jag blir för er skull! Grattis gumman.

Inlägget kommenterat 2011-09-15 klockan 21:45:08
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: pia

Vad roligt. Stort Grattis till Dig o lillskruttan.Ha det så gott. Kram från fam Arvidsson

Inlägget kommenterat 2011-09-15 klockan 21:58:51
Postat av: i min lilla lilla värld

Då får man ju säga grattis!!!

Inlägget kommenterat 2011-09-15 klockan 22:24:04
URL: http://saratilling.se
Postat av: Kitty

Massa grattis! Vad roligt att du fick den:)



Ni gör helt rätt i att fira med gott bubbel!

Inlägget kommenterat 2011-09-16 klockan 07:41:35
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: Madeleine - mamma till Gabriel

Åh va kul gumman! Grattis!

Inlägget kommenterat 2011-09-16 klockan 07:46:21
Postat av: Anna-mamma till Vincent

Tack!:) Jo vi mår bra. Skönt att det ordnat sig med lägenhet! Kram

Inlägget kommenterat 2011-09-16 klockan 09:35:42
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Postat av: Tina - Minnas mamma

Gud vad kul! Jättegrattis!!

Inlägget kommenterat 2011-09-19 klockan 15:06:29
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0