Tankar...

2011-09-08

Du väljer att binda dig till mig för resten av våra liv men ändå vänder du ryggen till
Du säger att vi betyder allt men ändå vill du inte ha oss nära
Du säger att du vill men ändå så gör du inte
Vi skulle göra allt tillsammans men ändå så gjorde du det själv
Vi skulle dela allt men ändå så behöll du det för dig själv
Det skulle vara du och jag för evigt men nu sitter jag här själv
Du fick mig att lita på att du älskade mig sen svek du mig

Det sägs att tiden läker alla sår men ett hjärta som blöder plåstra om ej går
Det är din handling jag inte förstår
Ingen har sagt att det ska vara lätt men att inte kämpa gör ingen rätt

Du var min värld, mitt ljus, mitt hjärta ♥


Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Jag är så ledsen för dig och för er skull, jag förstår liksom inte vad som hände.. :(

Inlägget kommenterat 2011-09-08 klockan 20:17:19
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Sara, mamma till Charlie

Du är den finaste. Kram

Inlägget kommenterat 2011-09-08 klockan 20:37:41
URL: http://sarasland.com
Postat av: Ulla-Karin

Hej, känner mig helt chockad, vad har hänt? Snälla Johanna saknar er alltså dig och Alva. Hoppas att höra ifrån dig, kram.

Inlägget kommenterat 2011-09-08 klockan 22:20:47
Postat av: Jenna

Förstår Johanna att det är tufft nu. Tänker mkt på dej och Alva. Kram j

Inlägget kommenterat 2011-09-09 klockan 00:01:27
Postat av: pia

Vi liksom du, förstår ingenting. Det känns overkligt. Tänker på dig o lillskruttan. Bamsekramar

Inlägget kommenterat 2011-09-09 klockan 13:34:31
Postat av: Eva

<3 <3 <3

Inlägget kommenterat 2011-09-10 klockan 11:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0