Lördag

2011-09-10


Det är ju det här med helg.. jag gillar det inte riktigt längre. Det är då som saknaden är som störst. Man har inte lika mycket att göra som på vardagar då man träffar andra som är mammalediga eller vänner som bara är lediga helt enkelt, men helgen, det är då man umgås med familjen. Och jag, jag har ingen familj längre... det känns sjukt tungt! Jag har Alva och det är tur det, annars skulle jag gå sönder!
Hon är mitt ♥

Inte nog med alla känslor som snurrar så har jag gått och dragit på mig en förkylning också och det gjorde absolut inte dagen bättre. I mitt deppande så bestämde jag mig för att gå till centrum och handla godis och sen åt jag tills jag mådde illa, ond cirkel det här.

Var även på apoteket och köpte nässpray så, så här blev min lördag kväll!



Hoppas att ni har en bra lördag!
Kram


Kommentarer
Postat av: Sophia - mamma till Melvin

Ni får komma o umgås med oss ist när det blir för jobbigt. Kram

Inlägget kommenterat 2011-09-10 klockan 22:45:35
URL: http://liivetsomtre.blogg.se/
Postat av: Linda, mamma till Liam och Tilda

Du är alltid välkommen hem till oss om du får det tråkigt, här är det sällan en tyst sekund :) Förstår att helgen är jobbigast. Hör av dig om du vill umgås. Massa Kramar.

Inlägget kommenterat 2011-09-11 klockan 08:50:49
Postat av: Josefine

försök att hitta på annat ändå, trots att det är helg ! hoppas att ni får sällskap och att du får prata av dig, det hjälper kanske lite. Kram på er

Inlägget kommenterat 2011-09-11 klockan 11:01:34
URL: http://emmajosefine.com
Postat av: Kitty

Låter tungt...



En kram till dig!

Inlägget kommenterat 2011-09-11 klockan 13:57:30
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0