Ååååka pendeltåg...

2011-10-04

God morgon!

Nu sitter troligtvis jag och Alva på pendeln så det blev ett tidsinställt inlägg.

Vi ska till norra sidan av staden för ett "måste" ärende. Det är nämligen så att jag och M ska gå igenom våra saker och se vem som ska ha vad osv. Det är väldigt skönt att vi kan göra upp allt själva än att hålla på och dela upp allt rakt av. Jobbigt, det kommer det definitivt att vara! Men det måste ju göras.

I eftermiddag ska min fina systerdotter Becca hjälpa mormorn i tvättstugan och jag hoppas att vi hinner hem så att hon kan hjälpa mig med lite fix här på bloggen också, det är hon grym på!

Önska mig lycka till idag!

Kram!



Kommentarer
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Låter inte som en av de bättre dagarna. Hoppas att det går bra. Kram!

Inlägget kommenterat 2011-10-04 klockan 09:05:05
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: Linda, mamma till Liam och Tilda

Jag hoppas att dagen har gått bra, tänker på dig. Kramar.

Inlägget kommenterat 2011-10-04 klockan 20:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0