Nytt år nya möjligheter

2011-12-31

Då var vi här, sista dagen på år 2011 och det känns skönt. Jag ser fram emot år 2012 och en del stora föändringar jag har framför mig. Jag vet vad jag vill och nu gäller det bara att se till att fixa det. Det känns oerhört skönt att lämna det här dåliga året och se framåt. Det är jag och Alva och ingenting annat betyder något, jag ska göra det bästa för mig och för min underbara dotter. En bra sak kom med året 2011 och det var ju såklart Alva! Utan henne vet jag inte hur mitt liv skulle se ut och det är hon som får mig att orka. Jag har iaf en början på en plan inför 2012, det känns bra med ett årsskifte för med ett nytt år kommer nya möjligheter och det får mig att se framåt. 

Hoppas att ni haft ett bra år 2011 och att ni får ett underbart år 2012! Med det sagt så önskar jag och Alva er ett riktigt Gott Nytt År!!! Jag hoppas att ni är med oss år 2012! 


Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till Charlie

Gott nytt år fina ni!

Inlägget kommenterat 2011-12-31 klockan 15:05:12
URL: http://sarasland.com
Postat av: Anna-mamma till Vincent

Jag ser också fram emot ett nytt år!:) Gott nytt år på dig! Kram

Inlägget kommenterat 2011-12-31 klockan 15:15:29
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Postat av: Linda, mamma till Liam och Tilda

Gott nytt år gumman, jag hoppas 2012 blir ett bättre år för dig och Alva. Snart är jag hemma på dagarna och då kan vi umgås lite mer :) //Kramar

Inlägget kommenterat 2011-12-31 klockan 19:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0