Vaccination=halsfluss

2012-05-04

Ursäkta frånvaron! Efter Alvas vaccination i onsdags så kom febern, dock inte för Alva utan för mig. Feberfrossa och ont i halsen fick jag. Alva verkade ha ont och var lite känsligare än vanligt under kvällen men somnade gott och sov hela natten utan någon skymt av feber, skönt! Igår när jag vaknade gjorde halsen fortfarande ont och jag bestämde mig för att gå till läkaren då det inte kändes som vanligt halsont, jag hade rätt och vi sa hej till halsflussen. Så nu har det umgåtts med Alva på dagarna och slappats/sovits på kvällarna. Efter penicillinet så känner jag mig redan mycket bättre och imorgon åker vi och kollar sommarkläder.

Hoppas ni mår bra och får en fin helg! Kram

Nu blir det lite fredagsmys med film och..


Kommentarer
Postat av: Mimmie - mamma till Léonel

Jasså? Så du var dålig igårkväll också? Då var det kanske tur i oturen att jag glömde <3

Krya på dig!

Inlägget kommenterat 2012-05-04 klockan 22:56:54
URL: http://baramimmies.blogg.se/
Postat av: Anna-mamma till Vincent

Skönt att du känner dig bättre! Kram

Inlägget kommenterat 2012-05-05 klockan 08:50:07
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0