På måndag gäller det

2012-03-23

Idag har jag och Alva haft en heldag med mormorn. Hon kom hit strax före klockan 8 i morse och åt frukost. Vid 10 tiden tog vi bussen upp till handelsplatsen där vi skulle kolla på en ny dator och ett minneskort till mormorn och jag skulle köpa en kabel till min dator så att jag kan koppla in den till tvn. Som alltid så blev inte shoppingen som planerad. Mormorn köpte ingenting men spanade iaf på dator, jag däremot köpte en vagn till Alva som hon kan glida runt i på gatorna i Grekland i sommar. Japp vi åker till Grekland! Får lite fint i plånboken från Skatteverket så en härlig semester ska det bli, det tycker jag att vi är värda.

För en stund sen kollade jag min mail och fick lite smått hjärtklappning. På måndag gäller det ju! Då börjar jag min engelska kurs! Jag har ingen koll på nånting känner jag så jag vet ju vad jag behöver göra på söndag.. Gå igenom allt som har med kursen att göra, panik! Jag har skjutit på det hela tiden och nu känner jag mig stressad. Jag hatar när jag gör så här och det är inte första gången. Ja ja det ska nog gå bra ändå.

Här är Alvas semestervagn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0