Då åker vi igen

2012-06-26

Här blev det en liten impulsgrej idag.. Jag bokade resa till Finland och jag och Alva åker redan på torsdag. Vi ska åka och hälsa på min mormor och morfar och även min moster och hennes familj. Jag hade inte alls tänkt att åka i år men det blev så eftersom jag tycker att det vore kul att min mormor och morfar får träffa Alva nu när hon blivit lite större :) Och så är det så tråkigt väder här hemma så det känns bra att ha lite planer. Så nu gäller det till att tvätta och packa igen :P

Alva sist vi var i Finland tillsammans med min mormor

Kommentarer
Postat av: pia

Vad lycklig din mormor ser ut med lilltösen i famn. Det blir nog en lycklig mormor igen, som får träffa gullunen. Ha en trevlig resa. Hoppas på bättre väder för er i Finland så ni får fortsätta njuta ett tag till. kram Pia o Åke

Inlägget kommenterat 2012-06-26 klockan 16:56:08
Postat av: Tina - Minnas mamma

Så mys! :) Det är alltid kul att träffa familjen!

Inlägget kommenterat 2012-06-27 klockan 11:22:03
URL: http://www.hejtina.blogg.se
Postat av: Alvas mormor

Bra beslut! Du kanske träffar dom oftare än dom som bor i Finland...

Inlägget kommenterat 2012-06-27 klockan 20:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0