Klirr i kassan och kalas

2012-01-29

Idag har varit en väldigt bra dag! Alva mår mycket bättre och är i stort sett frisk. Vet inte vad hon åkte på riktigt men näsan bara rann här igår. Dagen började med hemma mys och vi har sjungit, läst och lekt en massa, en och annan titt på Babblarna blev det också. Det blev lite klirr i kassan också när jag fick min gamla tv såld och det känns skönt! Jag har fixat med lite saker för min egen del också som jag hoppas går i lås och det är till både min och Alvas fördel för att vi ska kunna få det bra tillsammans. Jag avslöjar inte vad det är förrän det blir så, om det blir så :P 

Vid 14 tiden idag gick vi hem till min syster och firade hennes sambo som fyllde år. Det bjöds på fina cupcakes och marängtårta och Alva mös och busade med kusinerna. Trevligt som alltid var det och skönt att komma hemifrån en stund!





Foto: Becca Jonsson

Kommentarer
Postat av: Maria

Fotot blev så himla bra på Emma o Alva. Ser ut som det är taget hos en riktig fotograf.

Inlägget kommenterat 2012-01-30 klockan 15:33:28
Postat av: Mormor till Alva

Håller verkligen med!

Inlägget kommenterat 2012-01-30 klockan 18:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0