Söndag 15 Januari

2012-01-15

Alva ligger på rygg på lekmattan och skrattar och själv så sitter jag och väntar på fina mormorn som ska komma hit på lunch (som hon tar med). Efter lunchen kommer P min svåger hit och hjälper mig med att hämta hem en byrå från fina mormorn. Byrån ska jag ha som tv bänk och jag har en sån likadan men ska ha en till. Nu börjar det kännas som att man snart (förhoppningsvis) kan nå ett slut på allt fixande i lägenheten.

För övrigt händer ingenting spännande idag. Fixade bloggdesign till Angelica här på morgonen och blev faktiskt väldigt nöjd så kolla gärna in hos henne :) Ha en fin söndag mina vänner!

      
       Mamma, varför gömmer du dig?

Kommentarer
Postat av: Angelica

...ja alla Johannas läsare kolla in så fin den blev;-)...

Gud så fint kort på Alva..hon är ju söt som socker den lilla damen...hon får akta sig för Lucas i framtiden;-) hihi! Kram

Inlägget kommenterat 2012-01-15 klockan 11:48:27
URL: http://gelisen.blogg.se/
Postat av: pia

Blir så glad när jag ser gullungen.Kram Pia/Åke

Inlägget kommenterat 2012-01-15 klockan 14:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0