Ont i hjärtat

2012-01-28

God morgon! Hoppas att ni hade en trevlig fredagkväll igår! Det hade jag här men tyvärr så var inte natten så trevlig. Jag gick och la mig direkt efter att The voice slutade och då var klockan 21.30 och en timme senare så hade jag redan varit uppe 3 gånger och gett Alva nappen så när fjärde gången kom så tog jag upp henne och la henne i min säng bredvid mig istället. Natten fortsatte med många napp instoppningar och det blev inte så mycket sömn för min del, var det inte nappen som åkt ut så var det nysningar och annat bök.

Det är nämnligen så att min lilla skruttfia gått och dragit på sig en förkylning. Det gör såååå ont i hjärtat att se henne med sin rinnande näsa och sina röda trötta ögon. Hon har ingen feber men man märker att hon har det väldigt jobbigt. Det är första gången som hon verkligen är sjuk, tidigare har hon haft lite feber men ingenting annat och jag är glad över att hon klarat sig så här länge. Jag hoppas att hon snabbt blir bättre för det gör verkligen såå ont att se min glada lilla tjej må dåligt :(



Kommentarer
Postat av: Therese Löf

Ge skrutt extra mycket kärlek från mig nu när hon är dålig.

Inlägget kommenterat 2012-01-28 klockan 14:16:28
Postat av: Fia- mamma till Edison

Ja det är ju det värsta som finns numera, när ens barn mår dåligt! Hoppas Alvas sjuka blir lika kortvarig som Edisons senaste, bara ett par dagar! Kram på er

Inlägget kommenterat 2012-01-28 klockan 14:18:29
URL: http://airyfairy.blogg.se/
Postat av: Mikael Henningsson

mycket tråkigt att höra att Alva blivit förkyld men det släpper om 4-5 dagar normalt. Hoppas det blir så. Ta hand om er.

Inlägget kommenterat 2012-01-29 klockan 00:09:01
Postat av: B E C C A - foto & bloggdesign

Stackars lilla Alva, tur att hon är bättre nu. Kolla min blogg också på bilden på henne & Emma ! :) kram

Inlägget kommenterat 2012-01-29 klockan 20:29:05
URL: http://beccajonsson.blogg.se/
Postat av: Sophia - Mamma till Melvin ♥

Det e aldrig kul när de små inte mår som de ska! :(

Inlägget kommenterat 2012-01-30 klockan 08:42:14
URL: http://liivetsomtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0