Nyårsafton 2011/2012

2012-01-01

Vår nyårsafton var väldigt lugn igår. Vi gick ut på förmiddagen för en promenad i det kalla frostiga vädret och det var riktigt uppfriskande. På kvällen kom Alvas mormor hit på middag (hon tog med sig middagen :P) men gick hem när Alva skulle sova, så när Alva somnat drog jag på mig pyjamasen och låg och seg tittade på någon dålig film och hängde på Facebook. Lite brieost och ett glas vin slank ner innan 12 slaget också. Klockan 12 gick jag ut på loftet och kollade in fyrverkerierna, grannen bredvid kom ut och jag hälsade glatt för att sedan när jag kommit in igen komma på att jag stog där ute i tofflor och pyjamas, fint! Haha jag bjuder på den ;) Blev inte så mycket bilder men några kommer här iaf.




Alva fick inviga overallen på promenaden


Stackars alla knoppar som frusit, men så fint det är!




Fina fyrverkerier var det här och mycket! Har ett stort fält utanför där det smälldes för fullt :)

Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till Charlie

Svar: Förstår verkligen det vännen, önskar så att det var annorlunda för dig! Låter som du och Alva hade en mysig nyår på ert sätt i alla fall <3



Fint det blivit här inne! Rosa och allt :) Har också en ny design på G, hur mycket jag än älskar julen så tröttnar jag alltid på det efter nyår. Nu vill jag ha vår :p Ska se om jag kan få upp den ikväll kanske :)



Kram på dig!

Inlägget kommenterat 2012-01-01 klockan 18:19:25
URL: http://sarasland.com
Postat av: Jessica - mamma till alicia

Jättefina bilder! :)

God fortsättning!

Inlägget kommenterat 2012-01-03 klockan 00:59:21
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0