Måndag 30 Januari

2012-01-30

God morgon! Här är det en väldigt trött morgon. Klockan 6.30 bestämde sig Alva för att slå upp sina vackra blå, mamman gick upp och gjorde välling och försökte få liten att somna om utan resultat så det var bara att gå upp. Alva är lite täppt i näsan, vilket inte är så konstigt men tanke på hur snuvig hon varit. Jag har ont i ryggen av att jag inte kunnat legat ordentligt i sängen då jag haft små fötter på mig hela natten och jag känner mig helt orkeslös och jag har hur mycket saker som helst som jag bör fixa. Känns som att det blir en bra dag det här..eller?!

Nej men det får bli en hemmadag idag och hinner jag med att fixa nåt så ser jag det som ett plus. Det är faktiskt rätt skönt att ta dagen som den kommer, men det ryggonda skulle jag gärna hoppa över. Ingen bra start på veckan men det kan väl bara bli bättre! Hoppas att ni får en bra start!


Min lilla snoris

Kommentarer
Postat av: Lovisa - Mamma till Julius

Hoppas dagen blir till den bästa, trots kämpig morgon! Kram

Inlägget kommenterat 2012-01-30 klockan 09:34:15
Postat av: Anna-mamma till Vincent

Ja man får ta dagen som det kommer när de små är sjuka:) Kram

Inlägget kommenterat 2012-01-30 klockan 11:08:45
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Postat av: Sara, mamma till Charlie

Tack!



Skönt att Alva redan mår bättre, dom har fantastiska immunförsvar dom små!

Kram

Inlägget kommenterat 2012-01-30 klockan 11:16:58
URL: http://sarasland.com
Postat av: Tina - Minnas mamma

Hoppas ni får en härlig dag och att ni är friska båda två på onsdag :) Kram!

Inlägget kommenterat 2012-01-30 klockan 13:25:40
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0