Födelsedags middag

2012-01-04

Tack snälla för era kommentarer om tänderna! Det låter ju verkligen som att det är det som är på gång för Alva. Hon är ju inte riktigt på sitt vanliga humör, hon kan vara hur glad som helst till att helt plötsligt gnälla lite och 2 sekunder senare är hon hur glad som helst igen. Jag hoppas att det inte tar alltför lång tid för dom att komma bara.

Idag ska vi snart hem till min syster för att fira hennes dotter Rebecca som blir 16 år idag. Jag var 13 år när Rebecca föddes och jag kommer ihåg hur stolt jag var över att bli moster och tänk, hon är redan 16! Det betyder ju att jag är gammal!! Man märker inte hur snabbt tiden går men den går fasligt fort när man tittar på barnen, speciellt när man tittar på barnen som inte är barn längre! Det ska bli trevligt iaf :)


Fina Rebecca



Födelsedags presenten

Kommentarer
Postat av: Sandra

Dom blev sjukt goda!!

Inlägget kommenterat 2012-01-04 klockan 21:54:43
URL: http://sandraerkeus.blogg.se/
Postat av: Mormor till Alva

Om du är gammal, vad gör det mig till då? Fast jag håller med, det är helt otroligt att hon redan fyller 16 år!

Inlägget kommenterat 2012-01-04 klockan 22:02:46
Postat av: Cicci

Helt otroligt vad tiden gått fort, minns när hon var bebis. Men tänk Jojo, det blir 30 års partaj i höst. Jag, du, Bella = party old Times'! Woop Woop!!!

Inlägget kommenterat 2012-01-04 klockan 23:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0