Bloggdesign

2012-01-15

Sen det nya året började och julen städades ut ur bloggen så har jag redan hunnit byta design på bloggen 2 gånger. Jag är fortfarande inte nöjd och undrade om jag någonsin skulle bli det, ända tills jag fixade designen på Gelisens blogg... Det blev jag supernöjd med och fick då såklart smak för att göra om min egen. Jag vill ha lite mer stilrent och inte så plottrigt så nu jobbas det på vill jag lova :) Men det är roligt att hålla på och man lär sig ju nya saker ju mer man håller på. Det jag nu vill komma fram till är att det snart dyker upp en ny design, igen! Men jag måste vara nöjd själv annars blir det inget kul. Så nu vill jag väl ursäkta mig eller nåt för att det byts utseende här stup i kvarten... Sorry!!


                                 

                                           Gelisens blogg som jag tycker blev jättefin!!

Kommentarer
Postat av: Anna-mamma till Vincent

Ja man får krafter från ovan! Gud vad fin bild när Alva var mini på headern!:) Kram

Inlägget kommenterat 2012-01-16 klockan 17:02:55
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Postat av: Becca

Din nya design blev ju jätte fin!! :D

Inlägget kommenterat 2012-01-16 klockan 21:03:15
URL: http://beccajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0