Förberedelser och pulka premiär

2012-02-17

En hektisk men mysig dag har det varit här idag. Jag har haft fullt upp med förberedelser inför morgondagen. Imorgon är det (äntligen) dags för Alvas namngivning. Det blir ca 40 personer som kommer och jag har förberett mat och lite annat idag när det har funnits tid till det. Igår var vi och handlade till namngivningen så då hade jag också fullt upp och det är därför som det inte kommer att bli så mycket bloggande här under helgen. Får bli en update på söndag om hur det har varit :)

Mellan allt fix och innan middagen tog jag och Alva med oss pulkan, som hon fick av sin pappa igår, ut i snön och jag drog henne ett varv runt området, och hon tyckte det var jätteskoj! Det ska vi göra ofta (så länge snön finns iaf)!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Lycka till på namngivningen imorgon!

Inlägget kommenterat 2012-02-17 klockan 22:15:12
Postat av: Emma Josefine

så mysigt med pulkaåkning :D min Alva gillade det också ! kram och ha en fin lördag

Inlägget kommenterat 2012-02-18 klockan 09:38:55
URL: http://emmajosefine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0