Mys lördag

2012-02-11

Vilken härlig lördag vi har haft här hemma! Vi har inte varit utanför dörren och det har bara varit jag och Alva idag. För mig har dagen varit en väldigt effektiv dag och jag har hunnit med att vika tvätt, dammat, dammsugit, byggt ihop en Billy bokhylla och gjort egen pizza. Mellan allt fix så har jag och Alva läst böcker, lekt, busat, sjungit och dansat en massa. En riktigt fin lördag och tänk att något så enkelt kan bli så bra. Nu sitter jag och slötittar på melodifestivalen och har för en stund sen avnjutit min goda pizza med ett glas rött. Mys lördag skulle man lugnt kunna säga!



Mammas lilla hjälpreda! Kul tyckte hon att det var, min lilla stjärna ♥


Blev inte så tokigt! Behövs lite saker att ställa i den men Alvas hylla är det, det kanske syns :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Myspys, det är ni värda!



Slötittar också på mello, Inge bra den här gången :(



Kram

Inlägget kommenterat 2012-02-11 klockan 21:14:33
URL: http://mammatilljolene.blogspot.com
Postat av: frida

Aa men precis.. alltid skönt att kunna läsa om andra som lever i ungefär samma situation :)



Ni verkar ha haft en mysigt lördag iaf :)

Bokyllan blev jätte fin :)



Kram!

Inlägget kommenterat 2012-02-12 klockan 12:51:37
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0