Presenterna

2012-02-19

Då har man hunnit landa lite efter gårdagen, en helt fantastisk dag! Jag hoppas på att få lite bilder från gårdagen under dagen idag som jag kan visa er. Så länge tänkte jag berätta om Alvas fina presenter.

Hon fick: Min första tand och lock askar i form av små silver "converse", en speldose karusell med fotoram, halsband med en ängel, berlocker tro hopp och kärlek och en svala, en bok där Alva är huvudpersonen, nappar som det står Alva på, ängelsmycke med ett hjärta och en porslins ängel, fotoalbum, mjukis elefant, bamse och mamma Mu böcker, tand och lock askar i silver, ängel ljusstake, namnsmycke i form av ett hjärta med Alva på, eget bakkonto med 500 kronor på, vita barnkammarboken , 500 kronor, massa kläder att växa i, en vit stol som det står Alva på, en tavla med en uggla och som det står Alva på, en sång framförd av Angelica.

Ja en hel del presenter blev det och så fina och bra allihop!


Många fina kort blev det och många fina lyckönskningar


2 av alla fina presenter

Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Så mycket saker hon fick, lilla snuttan då :) Ser fram emot att få se lite bilder! :D



Ja, jag gjorde tårtan själv, hehe. Men jag hann tyvärr inte klart med den. Enligt Kim så får inte tårtor stå 1 dag utan de ska göras precis innan, så jag satt på morgonen och försökte hinna färdigt men det var verkligen inte det lättaste!

Inlägget kommenterat 2012-02-19 klockan 15:18:32
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Mimmie - mamma till Léonel

Jo jag gjorde stolen själv :) Kul att du blev glad :)



haha men antog ju att jag fick ta bilderna eftersom det var en present från oss ;D Tack själv stumpan, supertrevligt.

Inlägget kommenterat 2012-02-19 klockan 20:57:10
URL: http://baramimmies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0