Playdate

2012-02-09

Här har det inte varit så mycket aktivitet nu. Jag har inte kännt att jag haft tid eller ork och då har jag tyvärr hållt mig borta ett par dagar. Dagarna som gått har varit helt underbara! Vi har haft mycket mys med fina vänner, playdate hemma hos oss och lunch med en kusin och shopping med mormorn.

Jag och Alva hade bjudit in fina mammor och deras små för en playdate hemma hos oss och igår var dom här. Det var Angelica med Olivia, Mimmie med Leonél, Tina med Minna och Jeanette med Ida. Alva är lite känslig när det är barn som är framåt och lite "för på" så stundvis var hon inte så glad men själv på lekmattan var bra tyckte hon. Fina Minna var så söt för hon ville ge Alva nappen, motoriken är ju inte på topp så det blev lite för hårt eller så kom nappen på helt fel plats men hon gjorde flera underbara försök, sötnosen! Till lunch gjorde jag salladsbuffé och Angelica hade med sig kladdkaka som vi mumsade på med jordgubbar till fikat, och snacka hann vi såklart göra en massa :) Det blev mysigare än vad jag väntat mig och jag känner starkt att det måste göras om, snart! Tyvärr så tog jag inte så många bilder men kolla in hos dom andra tjejer för fina bilder från dagen.


Alva med Minnas napp

Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Det var himla mysigt! Och Minna ville vara så snäll och ta hand lite om Alva, men det är svårt när man inte prickar ordentligt ;) Haha. Alva får stå ut med mycket hon! :P

Inlägget kommenterat 2012-02-09 klockan 22:19:46
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Mimmie

Tack för att du stavar min sons namn FEL!!!!! :D

Inlägget kommenterat 2012-02-09 klockan 23:35:34
URL: http://baramimmies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0