Kylig, mysig och grinig...

2012-02-10

...det är dagen jag menar. Det började med att planerna för dagen inte blev av då det var -19 grader kallt ute på morgonen. Tanken var att vi skulle åkt till stan med Angelica och Olivia och mött upp Carin och Tintin men varken jag eller Angelica ville ta ut våra små när det var så kallt. Det blev hemmamys istället och Alva sov sin förmiddagsvila hos mig när jag låg på soffan och kollade på Vakna! Vi var uppe strax efter kl 6 idag så hennes förmiddagsvila, eftermiddagsvila och nattning blev tidigare än vanligt idag.

Vid 11 tiden var det lite varmare ute (-10) så då gick vi med mormorn till centrum och handlade fredagsmys och hämtade ut Alvas böcker från cdon. När vi kom hem var det dags för lunch och sen var det vila för Alva. När hon vaknade fick hon mellis och jag bakade kladdkaksmuffins. Alva har inte varit på sitt vanliga humör idag så jag har inte fått så mycket gjort som jag kanske ville men men. Hon har varit svår att roa och nu på kvällen gick det inte att roa henne och det gick knappt att hålla henne vaken så klockan 18 blev det välling och sängen för henne. Det lär bli tidig morgon imorgon med men det gör mig inget så länge hon sover bra inatt.

Nu blir det snart fredagsmys till The voice och lite avkoppling. Trevlig helg på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0