Framsteg, och då menar jag framåt

2012-02-19

Måste bara slänga in ett snabbt inlägg om vad som hänt idag. Jag satt och busade med Alva på golvet och ja vad händer då? Hon ålar, hon ålar framåt, äntligen! Min lilla snutta! Hon är väldigt rörlig när hon sitter och kan ta sig både lite framåt och bakåt men mest bakåt då också. Det här med att ta sig framåt har tagit tid för henne att förstå men hon är väldigt snabb bakåt och ofta hänger man inte med. Det går ju inte att styra riktigt som man vill när det går bakåt så att hon börjar ta sig framåt känns skönt så kanske hon kan styra sig lite bättre när hon ser vart hon är på väg.


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Vilket härligt hår hon har :D

Inlägget kommenterat 2012-02-19 klockan 22:24:57
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Lovisa - Mamma till Julius

Härligt Alva! Det är bara att träna på, o snart jojjo så hänger du inte med längre ;-) hihi

Inlägget kommenterat 2012-02-19 klockan 22:29:19
Postat av: Sara, mamma till Charlie

Duktig tjej <3 Nu går det fort!

Inlägget kommenterat 2012-02-20 klockan 08:05:03
URL: http://sarasland.com
Postat av: Tina - Minnas mamma

Men vad kul!! DUKTIG Alva!

Inlägget kommenterat 2012-02-20 klockan 20:34:02
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: pia

Jag menar inte att Alva ska svälta. Om hon fortsätter med välling är det ingen fara menade jag. Kram

Inlägget kommenterat 2012-02-21 klockan 15:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0