Vem stal våren?!

2012-04-14

Jag trodde inte mina ögon när jag vaknade idag och tittade ut. Visst det är "bara" april men för ett år sedan satt jag ute i solen med magen i vädret och det var sommarvärme. Tyvärr så tror jag inte att snön kommer att stanna men om den gör det så får ju Alva en chans att använda sin pulka som bara hann åkas 1 gång innan snön försvann.

Vi ger oss iaf inte ut i snöstormen idag utan idag får tvättmaskinen gå varm och vi kör på en massa hemma bus och lek. Vi skulle fått besök idag men dom är sjuka så det blev inget med det men även om dom hade varit friska så hade jag förstått om dom inte ville ge sig ut i det här vädret.

Hoppas att ni får en bra dag, inne eller ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0