Och så ställer vi oss upp

2012-04-20

Alva har dom senaste dagarna velat stå mycket och puttar bort mina händer när hon har nåt att hålla sig i, jag får alltså inte hålla i henne. Hon har bara stått om jag har ställt henne upp eller om hon gått (med min hjälp) till ett ställe där hon kan ta stöd själv. Men, igår när jag diskade så satt Alva på golvet och lekte med några plastskålar och vid ett tillfälle när jag tittar till henne så står hon på alla fyra, alltså med fötterna och händerna i golvet. Det ser precis ut som att hon ska ställa sig upp men hon sätter sig igen. Jag sätter mig på huk, Alva tar tag i mina händer och ställer sig upp! Nu händer det verkligen grejer och bara dom 2 senaste veckorna har det hänt helt sjukt mycket och jag hänger inte riktigt med så nu ska allt skrivas ner för det går så sjukt fort!

Min duktiga tjej!



Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Jäklar vad fort det går nu!! Duktiga Alva!! :D

Inlägget kommenterat 2012-04-21 klockan 12:42:10
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Sara - Ensamstående mamma [tävling i bloggen!]

Åh stora damen.. :D

Inlägget kommenterat 2012-04-21 klockan 22:01:57
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0