Kurering pågår

2012-04-02

Ligger i soffan och slappkollar på ett av mina favorit program, Familjen annorlunda. Alva har ju sen i måndags förra veckan varit lite hostig och snorig och nu är det min tur. Jag är så förkyld och har därför inte orkat blogga. All min lilla energi går till min lilla tjej.

Vi var ju på kalas igår och det var då det satte igång för mig, näsan började rinna och halsen gjorde ont på kvällen. Men ett riktigt trevligt kalas var det med mycket gott fika och det är alltid lika mysigt att vara hemma hos min syster och hennes familj och det tycker Alva också.

Nu ska jag göra mig en kopp te i pausen och sen fortsätta att kurera mig. Hoppas att ni haft en bra och frisk måndag!

Min sötnos innan kalaset


Kommentarer
Postat av: Jeanette - Idas mamma

Vilken sötnos med värsta frisyren o allt:)

Inlägget kommenterat 2012-04-02 klockan 21:26:03
URL: http://lillpyret.webblogg.se/
Postat av: Lovisa - Mamma till Julius

Underbar bild på en underbar liten flicka! Kram

Inlägget kommenterat 2012-04-02 klockan 21:46:01
Postat av: Sara, mamma till Charlie

Krya på dig vännen!

Kraaam!

Inlägget kommenterat 2012-04-02 klockan 22:11:44
URL: http://sarasland.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0