Det var nu det började...

2012-04-24

Jag vaknade av att jag hade ont i magen, som ett tryck som jag hade haft många nätter och var då tvungen att gå upp och kissa vilket jag också gjorde. När jag hade gått och lagt mig igen kände jag det igen och började fundera, kan det vara början? Jag väntade och höll koll på klockan, den var 02.14 när jag gick på toa, 02.31 när det gjorde ont andra gången. Klockan 02.46 kom det igen och jag väckte M som snabbt somnade om igen när det var så långt emellan, så där låg jag och slumrade fram till tidig morgon med värkar var 15:e minut.


Kommentarer
Postat av: Emma Josefine

åh, det är ju bara så häftigt och så stort <3

Inlägget kommenterat 2012-04-24 klockan 12:22:31
URL: http://emmajosefine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0