Babysim och kompis mys

2011-09-07

Idag är det ju onsdag som dom flesta vet och då var det dags för babysim igen. Det gillar vi! Dels för att vi får vara i vattnet och ha kul tillsammans och sen också för att vi får träffa våra fina vänner Sara och Charlie. Det blir tyvärr inte lika många dejter med fina vännerna nu när vi inte bor nära varandra längre, det är jätte tråkigt tycker jag! Men vi uppskattar verkligen tiden vi får med dom.

Bebisarna fick idag öva på att sparka i vattnet för att själva kunna sparka sig uppåt eller framåt om dom skulle hamna i vattnet själva. Något som Alva inte fattade och inte ville hålla på med. Hon tyckte som vanligt att det var skönt att bara vara i vattnet och njöt fullt ut. Charlie däremot kom på att man kunde plaska och plaskade hejvilt! Så kul! Det här var gång nr 3 och tydligen så är det gång nr 5 som bebisarna får dyka om dom vill, och jag kan ärligt säga att jag längtar tills dess för jag tror att Alva kommer att älska det!

Charlie och Alva chillar på golvet medan mammorna tar på sig skorna efter simmet


Efter simmet gick vi till Vasagatan och till Kebab huset för lunch. Hungriga var vi och gott var det! Efter lunchen gick vi upp till cafét på Åhléns city för en fika, sen fick bebisarna mat i Åhléns barnrum. Vi passade ju såklart på att strosa runt på barnavdelningen också och Alva fick en mössa som hennes mamma ÄLSKAR! (hon fick den av sin mamma också) :P

Alva i sin nya mössa


Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Men GUD jag DÖR lite när jag ser Alvas mössa! Den är ju så söt att man smälter :D :D



Ja, skrattet är helt underbart!! Dock skrattar hon mest åt sin pappa, men det blir väl mer och mer (hoppas jag) ju äldre hon blir :)

Inlägget kommenterat 2011-09-07 klockan 21:40:20
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Josefine

den där mössan är ju föör söt :D

Inlägget kommenterat 2011-09-07 klockan 22:21:28
URL: http://emmajosefine.com
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

vad mysigt med babysim :)

Inlägget kommenterat 2011-09-08 klockan 09:02:20
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Sötnosarna då :D



Cool mössa lillan införskaffat sig ;)

Inlägget kommenterat 2011-09-08 klockan 10:56:41
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0