Vällingbarn?

2011-10-24

Såå irriterande! Jag satt precis och skrev ett långt inlägg på mobilen MEN så tryckte jag på fel j*vla knapp så vips så var det inlägget som bortblåst... suck!

I alla fall så köpte jag välling igår som Alva skulle få prova till frukost idag men så blev det inte riktigt. Hon bökade och vred och vände på sig massor i natt och jag tror att det var magen som spökade lite :( Stackarn! Jag ville iaf inte ge henne vällingen idag då ifall att hon skulle få ont av den också. Hon har mått bra idag på dagen och inte verkat ha några besvär med magen så ikväll innan läggdags fick hon 100 ml välling och shoof sa det så var den slut! Jag har plan på att byta ut hela natta och frukost målet till välling så småningom men vi börjar lite försiktigt så får vi se. Vi har helt bytt ut lunchen till mat nu och det gillar hon! Underbart tycker jag att det är när hon äter! Jag hoppas att det fortsätter. Jag ska inte ropa hej än med vällingen men jag hoppas!

Nu sover Alva och jag ska sätta mig och maila olika målerifirmor för offerter inför tapetsering mm i lägenheten och jag hoppas att jag hittar någon bra som inte är alltför dyr.

Ha en trevlig kväll!


Alva idag på väg till ÖF, man måste ju utforska löven som dansar så fint även om dom nästan är större än henne själv ;)

Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till Charlie

Kul om det funkar med vällingen!



Kram på er

Inlägget kommenterat 2011-10-24 klockan 20:44:15
URL: http://sarasland.com
Postat av: Tina - Minnas mamma

Den där mössan har Minna också! :)

Jag har läst att dom lätt blir hårda i magen av majsvälling så vi hör med havrevälling just nu!

Inlägget kommenterat 2011-10-26 klockan 09:40:37
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0