Underbara barn mässan

2011-10-15

Jag kan börja med att tala om för er att det är en extreeeemt trött mamma som sitter här och skriver. Inte för att man inte har fått sova eller för att Alva har bökat eller liknande, utan den här mamman är trött efter en heldag på mässan... phuh.. Men ååh en sån härlig och givande dag det har varit! Jag har shoppat en massa till Alva och plockat gratis grejer, gratis är gott!

Jag vet inte hur många det var som skulle dit idag som man känner och jag tänkte att inte en chans att man träffar på någon man känner i vimlet... Men, vilka stöter jag på det första jag gör?! Jo fina Therese som jag vann biljetter hos till mässan och såklart Tina och Sandra :) Efter några timmars tittande och när jag är som mest inne i mitt så hugger det till i höften, det är fina Sara som hittar mig och hon hittar mig såklart vid Name it och i full gång med att shoppa kläder :P

Jag är helnöjd med mina inköp och med hela mässan, dit ska jag igen :)

Det här kom vi hem med från mässan:

Blöjprover från Libero och Huggies. 4 pyjamaser och en röd one piece med stjärnor på från Name it. Ett par trosor och en body med myror i baken och en bodysuit från Snoffs. Mössa, strumpor och baddräkt från Lundmyr. En rosa haklapp från Tigex. En liten påse majskrokar. Engångs haklappar. Giftinfo. Bindor. En tidning om renovering av kök (från hem och villa mässan) Strumpbyxor och vit mössa från Lundmyr köpte mormorn.

Jollyroom fanns på plats på mässan och där hittade jag en åkpåse till Alva som jag beställde när vi kom hem. Den kommer vara jättefin i den nya vagnen. Vagnen hämtar vi imorgon :)

Nu tror jag minsann att sängen ropar på mig :P God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst va d toppen=) jag fick galet mycket gratis saker:)..o massa saker till nya bebisen som vi satsar på efter somarn;)...hoppas allt e bra med dig o Alva:) kram

Inlägget kommenterat 2011-10-17 klockan 13:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0