Soliga lördag

2011-10-29

Visst blir man på strålande humör när solen skiner? Det blir iaf jag och det kan ju behövas.

Just nu sitter jag och i stort sett bara är. Så skönt det kan vara ibland att vara sysslolös. Alva sover och jag hade tänkt att jag skulle betala lite räkningar mm men alla papper ligger i samma rum som Alva sover i så det får vänta. Hon har sovit i ca 1 timme nu och jag hoppas att det blir en stund till. Ikväll ska vi nämnligen på middag och det kommer ju bli lite senare än vanligt och då är det bra om lillfisan kan sova lite mer på dagen idag. Jag vet inte hur vi ska komma dit än men hem blir det iaf taxi. Jag har ingen större lust att åka kommunalt med en trött bebis ikväll så taxi får det bli.

När Alva vaknar får det bli en liten prommis och häng i lekparken så vi får lite sol på oss denna fina lördag.

Hoppas att ni har en solig och härlig lördag!



Får se vilken av dom fina mössorna vi ska välja idag

Kommentarer
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Ja jäklar vad glad man blir :D Vi har varit ute hela dagen!



Supersöta mössor.

Kram!

Inlägget kommenterat 2011-10-29 klockan 21:08:44
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0