Shoppa inredning

2011-10-14

Nu börjar fixandet och inköp till lägenheten så därför blir det nu en kategori för just det, lägenheten.

Idag har jag, Alva och mormorn varit på Mio och kollat och shoppat inredning. Jag hittade en jätte snygg soffa som jag la handpenning på så är det bara att säga till när jag vill ha den :) Köpte en talampa till vardagsrummet och lite annat smått och gott också. Mycket fina saker har dom fått in så det blir en tripp dit när renoveringen av lägenheten är klar för lite mera smått.

Vi kom hem med en bordslampa till matrummet, taklampa till vardagsrummet och bokstäver


Alva hittade en fåtölj som hon trivdes i men vill gärna ha den i rosa så det blir ett brev till tomten
                

Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till Charlie

Kul med nya grejer!



Det verkar som vi kommer iväg i morgon. Hör av mig om vi dyker upp på mässan så kanske vi hinner ses en sväng :)

Ha en mysig fredagkväll! Kram!

Inlägget kommenterat 2011-10-14 klockan 20:03:57
URL: http://sarasland.com
Postat av: Anna-mamma till Vincent

Jag älskar Mio. Skönt att du får flytta till lägenheten snart!

Inlägget kommenterat 2011-10-14 klockan 21:13:10
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0