Utvilad mamma

2011-11-27

God morgon fina ni! Det är precis vad det är här trots 1:a advent och regn, en god morgon. Det är nu femte natten i rad som Alva har sovit hela natten. Underbart säger jag! Hon har fått välling klockan 19 och därefter somnat och sovit till klockan 07-08 förutom en morgon då hon vaknade klockan 06. En utvilad mamma det är vad jag är just nu. Jag tror att lugnet i mig påverkar henne och att hon då har lättare för att sova. På dagarna är det fortfarande lite si och så men är vi hemma kan hon sova middag i 2 timmar vilket inte hänt på väldigt länge.



Kommentarer
Postat av: Linda, mamma till Liam och Tilda

Visst är det skönt när man får känna sig utvilad, jag hoppas det håller i sig att hon sover hela nätter. Hoppas ni får en trevligt första advent. Massa kramar.

Inlägget kommenterat 2011-11-27 klockan 13:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0