Någon annans dag

2011-11-11

Sitter här och halv sover i väntan på att se vem som åker ut ur idol ikväll. När domen kommer går jag och lägger mig.

Jag hoppas att det har varit din dag idag, min dag har det iaf inte varit! Jag var uppe tidigt och mötte elektrikern i lägenheten och tänkte att eftersom jag var uppe så kunde vi ju gå till öppna förskolan på förmiddagen. Det gjorde vi. Problemet var bara att dom hade stängt idag, det satt en lapp på dörren när jag väl kom fram. Surt! Jag började gå hemåt och tänkte packa ihop mat till Alva och sen åka till Farsta men nästan hemma ser jag att höger fram däck på vagnen är utan luft. Jaha bara att pumpa då. Jag tror jag pumpade i 10 minuter tills jag insåg vad det var, punka! Suck! Jag kom iaf iväg till Farsta efter ett tag och tänkte att jag skulle köpa lappar till däcket för att laga det. Jag köpte lapparna men väl hemma när jag skulle skruva av hjulet så kommer jag på att stjärnmejseln ligger i min lägenhet. Suck igen! Nu blir det till att åka till söder imorgon och lämna in vagnen på lagning. Jag gav upp!

En bra sak idag är att jag fått hem min fina canvas tavla som jag har beställt med en bild på mig och Alva :)

Kvällen har varit bra och jag hoppas att morgondagen blir bra och att du haft en bättre dag än vad jag har haft.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Vill du hänga med till Öppna Förskolan i fisksätra på tisdag? :D Jag, Therese, Sandra och förhoppningsvis du, Sara och Jasmin också :D

Jag har frågat ännu en tjej, hon bloggar inte, och hennes man har precis "outat" att han vill separera nu.. Dottern är 7 månader. Så förhoppningsvis blir vi ett litet gäng! Kan du? :)

Inlägget kommenterat 2011-11-12 klockan 15:12:11
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0