Jag vill ha mer!

2011-11-29

God morgon! Här har frukosten precis intagits och Alva fick prova smörgåsrån med leverpastej för första gången och vad tror ni hon tyckte om det? Hon älskade det! Hade hon kunnat så hade hon nog skrikit "jag vill ha mer!" Haha. Hon blev arg när det tog slut och det, det har aldrig hänt förut! Underbart!

Igår var jag och Alva på öppna förskolan och vi provade på den större gruppen igen och det gick mycket bättre och jag hittade några trevliga mammor att prata med så nu går vi på dom tiderna istället. Efter öf tog vi bussen till handelsplatsen och halvvägs där kommer jag på att jag ska kolla kontot vilket jag gör och får en mindre chock, pengarna är slut! Jag fick för lite pengar från försäkringskassan den här månaden och räkningarna drogs igår och jag hade inte fört över pengar från sparkontot, suck! Jag gick av bussen och tänkte jaja jag kan väl kolla ut det jag ska köpa sen då men tappade snabbt lusten. Jag vände om och tog bussen hem igen. Det fick bli en hemma fixar dag istället och det var helt ok.

Idag då, ja idag gör vi ett nytt försök och åker till handelsplatsen och hoppas att vi kommer hem med en massa fynd.



Alva i fullgång med att äta på sin "smörgås" 

Kommentarer
Postat av: Josefine - Mamma till Alva

åh vilken lycka, min Alva ÄLSKAR verkligen rån med leverpastej :D hihi. Nu har hon börjat få riktiga smörgåsar och igår fick hon lite lite ost för första gången, det gillade hon också (fast jag vet ju att man inte ska ge mjölkprodukter, det var bara en liten bit, hihi) kram !

Inlägget kommenterat 2011-11-29 klockan 12:42:03
URL: http://emmajosefine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0