Packad och klar

2011-11-01

Nu åker vi pendeltåg igen. Vi har varit hos M och jag har tömt lägenheten på mina och Alvas saker. Jag hittade en flyttfirma som magasinerar och flyttar så dom fick hämta grejerna och så ska dom hålla dom i 2 veckor tills vi flyttar in i nya lägenheten. Trevliga gubbar var det som kom och släpade och dom är så snälla så dom låter mig ha grejerna på magasinet kostnadsfritt!! Toppen säger jag!! 

Nu ska vi iaf hem och äta lunch och vila lite sen blir det bvc och 6 månaders koll :)

             


Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Skönt att få ut grejerna där ifrån!

Inlägget kommenterat 2011-11-02 klockan 16:03:17
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0