Hektisk dag

2011-11-22

Måste ju börja med att säga att det är så himla underbart att logga in på bloggen och läsa era kommentarer till mina deppiga inlägg. Ni är under bara! Att få höra att man t.ex är någons idol för att man är stark tycker jag är fantastiskt, tänk att någon ser upp till dig! Det stärker mig vill jag lova!

Idag har jag och Alva haft en hektiskt dag. Vi har varit hemma hos mormorn och städat, jag hjälper henne med städningen och som belöning för det (inte för att jag behöver det) så har jag fått lite möbler som hon inte behöver längre. Efter städningen skyndade vi hem för då stog Alvas morfar och sambo utanför huset och väntade på oss. Det blev uppsättning av hatthylla, uppskruvning av tvättmaskinsben och en tur med en himla massa skräp till återvinningen. Så skönt att få lite hjälp med att fixa lite saker och för varje dag som går blir det mer och mer hemtrevligt. En timme efter att morfar och Solweig åkt hem så kom M för att träffa Alva och för att vi skulle diskutera föräldradagar. Det blev lite middag och lite fika och jag hann åka ner med flyttkartonger till källaren.

Min lugna stund idag var till Desperate housewives men då låg datorn framför nosen på mig och jag surfade runt på bloggar samtidigt. Jag är fortfarande inne och läser hos er men är så gryyymt dålig på att kommentera :( Måste bli bättre på det för jag vill ju inte att ni slutar kommentera hos mig.

Nu är det snart sovdags igen och imorgon kör vi samma gamla aktivitet som vi brukar på onsdagar, babysim. Jippi!! Simma lugnt!



Alva med morfar sist dom hälsade på

Kommentarer
Postat av: Sophia - mamma till Melvin

Du kämpar på bra! Kram på er

Inlägget kommenterat 2011-11-23 klockan 09:04:30
URL: http://liivetsomtre.blogg.se/
Postat av: Tina - Minnas mamma

Öppna förskolan i fisksätra imorgon :D Jag är osäker på vilken tid men mellan 11 och 12 typ :)

Inlägget kommenterat 2011-11-23 klockan 10:22:34
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Anna-mamma till Vincent

Vad skönt att ni får det mer och mer hemtrevligt! Jobbigt att behöva diskutera föräldradagar men jag hoppas att det går bra. Kram

Inlägget kommenterat 2011-11-23 klockan 11:12:19
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Postat av: Sara, mamma till Charlie

Tack för en mysig dag vännen! Ses i morgon :) Kram!

Inlägget kommenterat 2011-11-23 klockan 20:56:43
URL: http://sarasland.com
Postat av: pia

Kul att få se din pappa. Kul oxå att du börjar få ordning i lägenheten. Kram till er både

Inlägget kommenterat 2011-11-25 klockan 18:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0