Fyndat

2011-11-29

Då var vi hemkomna från handelsplatsen för en liten stund sen och Alva har fått gröt och sover nu sista vilan innan natten. Jag trodde inte att jag skulle komma hem med så mycket som jag gjorde och ändå så kunde jag handlat mer men stoppade mig själv för jag måste ju släpa hem det också :P Jag kom iaf hem med en ny stekpanna, duschdraperi, badrumsmatta, stolsdynor, tassar till stolarna, ljusslinga till balkongen, juldekorationer till adventsljusen, en himla massa mat till Alva och pepparkakor och ädelost till mig, så jag vet vad jag ska göra till Desperate Housewives ikväll :P 



Så här blev stolen med stolsdyna och tassar. Nu kan man dra in och ut stolen utan att det låter som att hela huset rasar.

Kommentarer
Postat av: pia

riktigt snyggt. Måste på nåt sätt vara kul att få handla o bestämma själv vad ni vill ha trots det tråkiga uppbrottet med M

Inlägget kommenterat 2011-11-29 klockan 19:01:56
Postat av: Anita - mormor till Alva

Verkligen snyggt! Vad kan du ha fått din goda smak ifrån? Jag menar, jag har ju min kvar...

Inlägget kommenterat 2011-11-29 klockan 19:23:43
Postat av: Josefine

Snyggt passar riktigt bra med tapeterna också :)

Inlägget kommenterat 2011-11-29 klockan 20:55:18
URL: http://mammatilljolene.blogspot.com
Postat av: Anna-mamma till Vincent

Fint du ser ut att få!:)

Inlägget kommenterat 2011-11-29 klockan 21:48:20
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Postat av: Hanna

Vad mysigt det låter att pyssla sådär hemma. Tänk, du kan göra precis som du själv vill och tycker om ;) Himla fint verkar det bli!

Inlägget kommenterat 2011-11-30 klockan 08:48:25
URL: http://hannasklotter.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0