Borta bra men hemma bäst

2011-11-10

Idag är det bara 1 vecka kvar tills vårt flyttlass kommer. Jag längtar! Det har varit kanon att bo hos min mamma för jag har ju fått lite avlstning och hjälp med Alva och det behövs ibland. Som att kunna ta en lång varm dusch i lugn och ro, det finns knappt längre och jag uppskattar det så grymt mycket! Även om vi haft det bra här så längtar jag till mitt egna hem, mina saker och att få vara som jag vill utan att behöva ta hänsyn till någon annan, få vara bara jag, med Alva, hemma hos oss.

När Alva hade somnat för natten så tog jag en liten promenad bort till lägenheten för att kolla hur långt dom har kommit med fixandet och jag fick mig en väldigt glad överraskning, dom är klara! Och så fint det blev!! Jag är grymt nöjd och tror inte att det kunde ha blivit bättre. Duktiga och trevliga målare har jag haft att göra med och dom har gjort ett toppen jobb! Jag har fotat lite men målarna har forfarande sina saker överallt så det ser så rörigt ut så jag lägger upp bilder på lägenheten imorgon istället :)

Nu ska jag sova för imorgon ska jag träffa en elektriker i lägenheten klockan 7.30. Efter det ska jag försöka hinna med öppna förskolan innan lunch också och göra klart Alvas gipsavtryck :)

God natt!

Kommentarer
Postat av: Lovisa - Mamma till Julius

Skönt att dom redan är färdiga! Nu är det inte långt kvar! Kram <3

Inlägget kommenterat 2011-11-10 klockan 21:58:31
Postat av: pia

Väntar med spänning på att få se lägenheten. Är så nyfiken. Kram

Inlägget kommenterat 2011-11-13 klockan 17:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0