Tråk dag = städ dag

2011-06-19

Idag var det inget kul väder alls ju! Tur att jag och Micke planerat att städa och tvätta idag då. Man hinner inte riktigt med att ta hand om hemmet numera. Undrar varför?! :S

Igår var vi i Trångsund och träffade mäklaren och köparna av min gamla lägenhet. Vi skrev avtal så nu är jag snart av med lägenheten. Känns skönt! Innan vi åkte till Trångsund var vi hos Mickes farfar och åt lunch. Mickes pappa kom också dit så vi kunde ta ett foto på dom 4 generationerna. Mickes farfar är 93 år men pigg som attan. Han bor mestadels i Österrike så det gäller att passa på när han är här.


                                                                   4 generationer
                              Micke, Alva, gammel farfar Emil och farfar Jerry


Kommentarer
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Nej det var verkligen tufft! :/ Tur att tågresan från VH till Årstaberg går fort i alla fall! Sen kom Daniel och plockade upp oss i Årstaberg, tar väl två minuter att åka därifrån och det klarade hon i alla fall galant.



Jag håller tummarna för att Alva ska fortsätta tycka det är mys :)

Inlägget kommenterat 2011-06-20 klockan 08:57:23
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0