Pappa på rymmen, mormor mys och kompis träff

2011-06-10

Idag har Micke begett sig ner till Helsingborg för att gå på hans systerdotters student. Jag och Alva valde att vara hemma eftersom Alva inte är så gammal och det känns inte bra att dra iväg med henne på galej då. Men jag hoppas att han får det trevligt och att Tyra får en toppen dag idag med mycket party!

Jag och Alva ska åka till Jakobsberg med Sara och Charlie och kolla runt lite :) Blir väl en fika eller en glass i solen också. Vid 16 kommer Alvas mormor och möter upp oss och då blir det lite mathandling och så åker vi hem till oss. Hon ska sova över i helgen nu när Micke är borta så att jag och Alva får lite sällskap.

                           
                                                                 Alva har morgon mys i babygymmet


Kommentarer
Postat av: Therese hellman

Hon är så söt att man bara smälter här framför telefonen puss till skrutt

Inlägget kommenterat 2011-06-10 klockan 15:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0