Förvirrad

2011-06-28

Jag är nog liiite förvirrad... Jag hade ju tänkt att jag skulle lägga upp massa bilder och berätta om hur vår midsommar helg har varit men tyvärr så har jag inte så mycket bilder från då, jag lånade min systerdotters kamera ganska mycket och fotade så hon har alla bra bilder. Vi hade det iaf jättemysigt och tog det mest lugnt och åt gott :)

Om en liten stund kommer det hit några kompisar till Micke och äter sill lunch och sen ska dom ut och göra staden osäker :P Jag och Alva ska bara vara hemma och ta det lugnt och mysa. I övrigt har vi inga planer för veckan, det var bara måndag och tisdag som vi hade planer för vilket var synd för igår (måndag) var det ju bloggträff och den hade jag verkligen velat vara med på. Men jag hoppas att det blir en till vääääldigt snart för det var riktigt trevligt sist.

Här kommer lite bilder från midsommar helgen

                   Rebecca pysslade med Lloyden en massa så hon var glad


Vi tyckte det var lite kallt i huset så vi gjorde upp en brasa och hade lite torsdagsmys


                                                Vi tog en promenad ner till sjön


                        Micke skålar med öl i snapsglaset på midsommarafton


                          Mer midsommarstång än så här blev det tyvärr inte


Åsa och Alva passade på att mysa innan vi påbörjade resan hem mot Stockholm


Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till Charlie

Åh vad mysigt det ser ut! Jag och Charlie saknar er också. Nästa vecka får vi ses och planera vår mysiga kryssning :D

Kram!

Inlägget kommenterat 2011-06-28 klockan 19:28:43
URL: http://sarasland.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0