Bloggträff

2011-06-13

Idag ska jag och Alva åka till djurgården och möta upp massa andra mammor med sina bebisar. Det är en bloggträff och jag är jätteglad att vi får följa med, jag har ju precis börjat blogga men jag känner ju Anna och Sara utanför bloggarna så jag blev medbjuden. Jättekul! Jag ska möta upp Sara i centrum om ca 1 timme så ska vi handla med oss nåt gott att äta och så bär det av =)

Igår var det fullt hus här. Alvas mormor var ju här hela helgen och igår kom Alvas farfar och 2 farbröder och ena farbrorns sambo hit på fika. Och sen kom pappa Mick hem. Äntligen! Vi har saknat honom i helgen och det är skönt att ha honom hemma.

I lördags åkte jag, Alva och mormor Anita till stan där vi mötte upp Alvas blivande gudmor Tessan. Vi gick ner till norr mälarstrand och promenerade. När vi skulle äta lunch så tänkte vi gå till mälarpaviljongen men där var inte barnvagnar välkommna så vi gick vidare och kom till Boulebar där vi frågade om vi kunde äta och ta in barnvagnen och det var självklart inga problem. Vi fick vänta 5 min för att få ett bord i skuggan men det var det värt! God mat och trevlig personal så dit går jag gärna igen!

Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Tack för idag! :D

Inlägget kommenterat 2011-06-13 klockan 21:43:53
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Jasmin 21 år och mamma till Milo

Hej!



Klart jag kommer ihåg dig! Tusen tack för igår, jätte kul att träffas, vi han inte prata så mycket tyvärr men vi tar det mer nästa gång eller hur??



stor kram!!

Inlägget kommenterat 2011-06-14 klockan 09:09:11
URL: http://jasminsnall.blogg.se/
Postat av: Anna-mamma till Vincent

Ja det var roligt att få träffa så många olika men fina mammor!:) Kram

Inlägget kommenterat 2011-06-14 klockan 09:59:39
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0