Då var det dags

2011-07-29

I måndags blev Alva 3 månader och då är det ju dags för första vaccinationen. Idag är domedagen och jag ser inte fram emot det. Jag hoppas bara att hon inte mår dåligt efter, men det är ju väldigt vanligt så risken finns att det blir så. Lill skruttan! Egentligen skulle hon ha vaccinerats innan vi åkte till Finland men vi valde att skjuta på det så att hon skulle må bra på resan. Nu har vi inga som helst planer framöver så det är bara att vara hemma och mysa så länge som det behövs.

Vi ska väga Alva också och se hur mycket och om hon har gått upp i vikt och det tycker jag är jättespännande! Jag hoppas att hon går upp som hon ska men det tror jag för hon äter ju och nu har man ju stenkoll.

Håll tummarna så kommer update sen! :S



                                          Alva i Charlies babysitter som vi blev förälskade i

Kommentarer
Postat av: Anna-mamma till Vincent

Ja han blev rätt ledsen men det gick över fort:) Vi mår fin fint! Hur mår ni? Kram

Inlägget kommenterat 2011-07-29 klockan 17:26:07
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0