♥ 2 år ♥

2011-07-21

För 2 år sen såg jag in i en främmande killes ögon och tänkte, det är nåt speciellt med den killen, det finns nåt där. Och så var det! Nu är den killen min man och pappa till vår underbara dotter. För 2 år sedan så föll jag, jag föll för den finaste killen i världen. Idag skulle vi fira vår 2 årsdag med en mysig middag på hotellet bara vi 2, men planerna ändrades. Väl nere på restaurangen blev vi totalt ignorerade och bestämde oss en kvart senare för att gå. Då hade serverings personalen sprungit förbi oss 5-6 gånger och inte brytt sig om oss. Det blev middag på sängen på hotell rummet ur take away lådor. Inte riktigt som vi hade tänkt oss... Annars har vi haft en bra dag här i Tammerfors med lite shopping och ett besök hos min mormor och morfar. Försöker slänga upp lite bilder imorgon. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0