Usch för broccoli

2011-12-09

Sitter just nu i soffan och har nyss gett Alva välling. Hon fick välling nu för att för ungefär en och en halv timme sen kom lunchen upp, över hela henne, mamman och halva golvet. Sanering har gjorts och det var inte trevligt! Sitter nu och mår lite smått illa. Alva fick pasta med broccoli för första gången idag och jag vet inte om hon spydde på grund av maten eller för att hon är sjuk, iaf så bestämde jag att jag inte vill torka upp nåt som luktar så illa igen så hon fick välling till middag. Hon kommer iaf inte få äta broccoli på ett bra tag. Hon tyckte inte om det förut när hon fått det men nu åt hon upp nästan allt men som sagt ingen broccoli nu. Jag hoppas att jag klarar mig från att bli sjuk för jag längtar till finalen av idol ikväll. Mormorn kommer hit med fredagsmys leverans om någon timme också så fredagsmys ska det bli :)

Trist bara att min lillsnutta inte mår bra.


Kommentarer
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Snuttan. Det är så jobbigt när dom är sjuka. Vi har haft feberstuga sen i måndags men nu börjar Ameah blir aningens bättre. Ett x antal spyor har vi fått ta hand om också men då bara "välling- spyor", i ju för sig inte roliga dom heller..



Hoppas att Alva snart är bättre.

Kramar!

Inlägget kommenterat 2011-12-10 klockan 10:09:31
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0